شاپرک خانم

متن مرتبط با «باشه» در سایت شاپرک خانم نوشته شده است

دلم میخواست کسی ، جایی عاشقم باشه.

  • نیلوبلاگ

    من عاشق اینم که دوست داشته بشم و یکی قلبش برای من بتپه . اما فکر کنم این اتفاق هیچ وقت برای من نمی افته . هیچ وقت هیچکس عاشق من نمی شه. نوشته شده توسط Shapark در بیست و یکم فروردین ۱۴۰۳ | بخوانید...

    ادامه مطلب
  • دلم می خواهد کسی دوستم داشته باشه.

  • نیلوبلاگ

    این روزها دلم عجیب گرفته ، نمی دانم باز چم شده . یک جوری انگار تمام غم دنیا روی کول منه و من دارم زیر سنگینی اش له می شم . دلم عجیب یک همدم و یک مونس می خواهد . یکی که بتوانم باهاش حرف بزنم و درد و دلم کنم ، یک دوست ، یک شانه ، یک گوش ، یک آغوش ، یک دست گرم و صمیمی . دلم می خواهد یکی دوستم داشته باشه . یعنی این انتظار زیادی که من دارم . نوشته شده توسط Shapark در دوم دی ۱۴۰۲ | بخوانید...

    ادامه مطلب